23 januari 2009

Trevligt hoppas vi på

Lexby på söndag alltså. Jag ser i tabellen att de bara vunnit tre matcher hittills och det tycker jag nog är lite förvånande, för jag tyckte att de var bättre än så när vi mötte dem i höstas. Vi vann med 29-10 men jag tyckte att de ändå var helt okej. Det var en riktigt trevlig match som utspelades i Partille i höstas, med bra domare dessutom, och det är bara att hoppas att det blir lika trevligt i Heidhallen på söndag.

Själv har jag blivit väldigt förkyld (har till och med en vilopuls över 50!), men hoppas att jag ska orka spela på söndag ändå. Har ställt in träningen både i går och i dag och lite vila ska nog göra susen tror jag.

Heidlös kommer till matchen med två målvakter och åtta utespelare. Det är i stort sett samma lag som mot Strömstad förra helgen. Sara går in i stället för Gurra eftersom, ja ni vet alla var hon spelar från och med nu. Jess är åter i laget efter hårdpluggande.

Inga kommentarer: