23 januari 2009

När smäller det?

Jaha vad händer nu då? När får man reda på vilken tid Sverige spelar på lördag? Jag har förstått att Sverige är lag 2B men några matchtider finns nog inte än, eller? Vet inte hur ni känner men jag skulle gärna vilja veta nu exakt hur jag ska lägga upp lördagen. 10.30: frukost på Espresso House, 13.30: Heid-Skånela, och på kvällen avskedsfest för Heidlös utlandsproffs. Hoppas detta går att kombinera med Sverigematchen säger jag bara. Min önsketid för matchstart är 16.00.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg tiden 18.30 nånstans...men e inte helt säker..Det innebär ju att jag missar den :( Jaja, fest e ju kul det med!! Om ni ser matchen innan så får ni ge mej ett sammandrag när ni kommer!! KRAM

Kajsa sa...

Fest blir nog lika bra det! Lovar ett sammandrag såklart!