29 januari 2009

Camilla - en hundraprocentare

Knäskydden hinner knappt torka innan det är dags att dra på handbollsutrustningen igen. Personligen känner jag mig väldigt matchsugen i dag eftersom jag missade söndagens match. Annars är väl klockan nio en torsdagskväll inte en matchtid att jubla åt direkt. Men sånt är livet i fyran.

Två målvakter, Jess, Karlsson, Maria, Linn, Katta, Rosander och Camilla, där har ni kvällens Heidlös. Inget spektakulärt där, men värt att uppmärksamma är att Camilla har varit med på samtliga matcher hittills den här säsongen. Det är bra gjort! Om jag inte minns fel var det även samma spelare som brukade vinna träningsligan i Heid.

Om dagens motståndarlag Rya minns jag inte mycket, men efter hemmamatchen skrev jag det här. 29-12 vann vi med då. I dag ska det INTE in över tio bollar i vårt mål!

Inga kommentarer: