12 januari 2009

Se men inte röra!

Sedan det blev klart att Gurra ska spela för Heid i vår har jag märkt en klar rusch här på bloggen. Vilka som hittat hit vet jag inte (men lämna gärna en kommentar), men farhågorna är väl att det är några talangscouter/agenter ute i landet (eller i utlandet - vad vet jag!) som upptäckt vilken guldgruva Heidlös är och nu är nyfikna på oss. Så det är väl därför på plats att göra klart för dessa att det är helt uteslutet att serieledarna i division 4 släpper iväg ytterligare någon spelare till andra lag. Det kan tyckas slöseri med handbollsresurser att så många stjärnspelare har valt att spela i ett "skojlag", men nu är det som det är och Heidlösspelarna trivs. Alternativet hade antagligen varit att alla av oss hade legat på sofflocket (eller enbart hängt på gymmet och i löpspåren) och skrotat i stället. Så kom gärna och titta på oss - men inte röra. Okej!?

4 kommentarer:

Fia sa...

hehe.. Alla dessa rovdjur! Låt mina tjejer vara! Finns de någon lista vi kan skriva under så är jag först ut!
Coach

Anonym sa...

Ja men Fia, du får en 88:a varje lördag i ett år och gratis influensavaccination så ofta du vill och fri entré på Världskulturmuseet för varje spelare. Jag är ganska svag för exempelvis er kantspelare Maria L och sen har ju Malin samma eleganta målvaktsstil som i forn(m)stora dar. Men jag tyckte er högersexa Kajsa var bättre mot smala än mot breda målvakter. Och ni har ju faktiskt fått Camilla av oss.
Krister

Fia sa...

Haha... Ja jo men Krister, de krävs lite mera än så! Som du säkert redan räknat ut med tanken på kvalitén på mina div 4 tjejer.

Kajsa sa...

Bättre än Världskulturmuseet kan du Krister!

Camilla är vi mycket tacksamma för! Det gav en liten extra tempohöjning på träningarna att få ner en "färsk" elitseriespelare.