08 januari 2009

Odören is killing me

När jag kom hem förut och gick in på toa höll jag ärligt talat på att smälla av. Denna lukt som mina knäskydd och armbågsskydd släpper ifrån sig är ju inte av denna värld. Sosa, materialare i damlaget, frågade i går på träningen om jag hade fått ordning på lukten på mina skydd. De var nämligen inte så populära på den tiden de stod i damernas förråd och luktade. Jag svarade på skoj att jag tänkte ställa in dem i förrådet framöver eftersom det var så jobbigt att ha dem hemma, och till min stora förvåning sa han (och jag tror han menade allvar) att det gick bra. Jag tror dock inte att jag vill va så elak mot Sosa och tjejerna som ska in där och fixa utan behåller dem här hemma. En-två dagar i veckan, medan de står på tork i badkaret, får jag väl stå ut med odören.

Var på Heid-Spårvägen förut. Jag har väl inte så mycket att tillägga mer än att jag hoppas att det ser bättre ut nästa match för de röda.

2 kommentarer:

Fia sa...

Ojda Kajsa.. ja, jag vet inte om Sosa sa så bara för att vara snäll.. hehe
Frågan är väl egentligen om vi inte skulle samlat ihop en slant i laget till ett par nya fina luktfria skydd.. Måste ta upp frågan! :)

Kajsa sa...

Det vore ju schyst, men annars tror jag att de klarar ett par år till.