19 januari 2009

I am impressed

Det kom aldrig något häftigt regn över Götet under kvällen. Jag var således ute på en powerwalk precis under Sveriges match. Attans vilken match man verkar ha missat (lyssnade dock på radion då och då under rundan), men nu har jag sett eftersnack i efterhand på TV4 anytime och känner mig uppdaterad. Måste säga att jag är väldigt imponerad av det svenska laget och tycker att det är extra roligt att vi har tre grymma målvakter och att Staffan och Ola inte är rädd att låta alla få lyfta på rumpan och få sprattla lite i målet. Underbart spelat av Sjöstrand i dag. Larholm verkar ju också ha genomgått någon slags förvandling och är en fröjd att se. Nu väntar jag bara på att hans blogg ska leva upp till namnet och inte bara visa pianobarer, skjortor och fina vyer.

Sävehof-Heid är jag däremot inte ledsen att jag missade... Nu väntar jag på att Gurra går in och dominerar framöver. Det ska bli kul att se.

Inga kommentarer: