16 december 2008

Seriöst värre

Heidlös ska träna under mellandagarna! Vad säger ni om det?!!! Camilla har bokat hallen på sitt jobb och tjejerna i laget var inte sena att tacka ja till träningserbjudandet. Själv är jag inte på plats i stan så det blir ingen handboll för mig, men annars hade jag faktiskt gärna tränat. Är det inte fantastiskt att det blir mycket roligare med träning i mellandagarna när det är frivilligt. Jag tror att elitseriespelarna tvärtom gärna hade sluppit träna om de bara fick.

2 kommentarer:

Fia sa...

Ja du Kajsa, tror säkert de finns fina slingor och kanske till och med nåt gym i Karlstá som har öppet under mellandagarna! :)

Kajsa sa...

Coach du behöver inte oroa dig för att jag kommer att ligga i soffan! I bästa fall blir det snö och längdskidåkning, i värsta fall löpning...