08 december 2008

Pinsamt och bedrövligt

Nej men jag känner faktiskt inte ett skit för att skriva något om Sveriges match. Karlsson skickade sms under matchen. Hon kunde bara följa ställningen på aftonbladet.se och undrade hur spelet var. Mitt svar sammanfattar väl ganska bra vad jag tyckte om matchen: "Pinsamt och bedrövligt. Var glad att du slipper se skiten!"

Men jag och Coach (några fler Heidlösare var tydligen inte sugna på samvaro i dag) hade det riktigt trevligt trots den usla underhållningen. Vi pratade bland annat om hur det egentligen kan komma sig att laddningen bara inte funkar vissa dagar, trots att man egentligen vill så himla mycket. Coach började prata om hypnos, och om Heidlös inte varit så stabila hade jag inte blivit förvånad om Coach hade infört något sådant. Hon är nytänkande vår Coach. En fräsch fläkt liksom.

Vi var nöjda med Annika i studion. Behövdes någon där bredvid Rapp.

Makedonien verkar ju inte ha något att sätta emot Ryssland heller. Det är nog bye bye Sweden.

Inga kommentarer: