31 december 2008

Gott nytt år!

Snart är det 2009. Visst lovade jag någon slags sammanfattning om Heidlös 2008... Här kommer den - på mitt sätt.

För ett år sedan...
... ledde Heidlös division 5 - inte 4
... kunde våra motståndare knappt passa - det kan de nu
... hette min målvaktskollega Sara - inte Malin
... var Coach fortfarande kantspelare (det är hon ju nu med men inte en aktiv sådan)
... spelade Camilla i Heid och Karlsson dundrade in mål med Olli i tvåan
... hade inte Lisa bestämt sig för att ansluta till underbara Heidlös
... var Heidlös förskonade från nya allvarliga skador - det är vi nu med (bra grundträning måste vara förklaringen)
... vann vi matcherna med ungefär 20 bollar - precis som nu
... värmde vi upp i en salig blandning av Sävehof-, Heid-, och Önneredoveraller - nu är vi skitsnygga i våra svarta luvtröjor
... var... nej nu orkar jag inte mer.

Jag återkommer 2009

Gott nytt år!

Inga kommentarer: