01 december 2008

Alldeles, alldeles allena

Sveriges EM-match i morgon blir ju en liten högtidsstund. Som jag dock får uppleva ensam. Heidlös ska se matchen hos Coach - det blir mat, glögg och gud vete allt. Men jag får stanna hemma eftersom jag inte lyckades komma ur min uppgift som värdinna för tjejkväll. Dock har jag bett mina icke handbollsintresserade vänner att komma senare än vanligt för att inte störa mig i matchen. Någon kall maträtt får de räkna med också, för jag tänker inte stå vid spisen under matchen med bara ett öga på tv:n.

Jag hoppas på mer Heidlössamvaro under EM. För vi hoppas ju på ett långt slutspel, eller hur?!

Angående morgondagen: Skulle jag ha fått dela ut Bragdguldet hade jag gjort det till en värmlänning. Att vinna guld i simning med en avsliten bicepsmuskel, det är bragd för mig. Jag håller tummarna för Anders Olsson.

3 kommentarer:

Fia sa...

Självklart kommer de fler tillfällen under EM... Detta ska ju ändå gå hela vägen? hehe

Ett tips gällande din middag... Satsa på nått kallskuret att äta vetja! Kanske rostbiff eller lax? Kan ju förberedas hur tidigt som helst.
Fråga är väl om vi kommer snacka frisyrer och hårfärger utan våran egna målvakts-sport-journalist? Vi hörs i halvlek!! ;)

Fia sa...

Och du Kajsa, jag sparar dillchipsen till nästa match!!

Kajsa sa...

Tack för tipsen! Och underbart att vi äter dillchipsen nästa match!