23 december 2008

Heidlösåret ska sammanfattas

Jag kan inte lova att ni får veta så mycket dagsaktuellt om Heidlös på den här bloggen av de dagar som är kvar av det här året. Jag antar att de andra tjejerna i laget, precis som jag, kommer att äta julmat, dricka must, moffa choklad, festa till det lite och vila, precis som man brukar göra under julen. Jag kommer inte att träffa en enda en av dem förrän 2009, för nu är det snart dags att bege sig till Värmland och där stannar jag till efter nyår.

Men om ni ändå känner för att kika in här under jul- och mellandagarna kan jag nog lova någon slags sammanfattning av Heidlösåret och en framåtblick mot 2009. Och det kan ju hända att det dyker upp något annat spännande i handbollsväg som jag måste skriva om också.

1 kommentar:

Fia sa...

Härligt Kajsa! De ser jag fram emot... ha en god jul nu och ta de lugnt med glöggen!!
Kramar