11 december 2008

Jag, storbildsskärmen och en öl

Det var inte så många mer än jag på Biljardpalatset i Göteborg i dag som tittade på Sverige-Kroatien. Det var rättare sagt bara jag. Det var till och med jag som fick dem att sätta på storbildskärmen med handboll. Där satt vi, jag och min stora stark (det låter nästan som om det är alkisvarning, men jag ursäktar mig med att vi skulle ha julfirande med jobbet) och trivdes ganska bra i en halvlek. Coach var mitt sällskap genom sms och vi klagade en hel del tillslut på det mesta. Efter matchen var jag j-ligt sur och sedan fick jag dessutom stryk i två matcher biljard mot en 30 år äldre manlig kollega, trots att jag hade åttan dansandes på hålkanten i första matchen. Biljardförlusterna har jag nästan släppt men jag är fortfarande sur över att Sverige inte kunde vinna i dag. Det känns bara så himla onödigt. Har inte sett något eftersnack så det ska bli intressant att få höra förklaringarna på sportsändningarna.

Inga kommentarer: