20 oktober 2009

Under 15, tack

Jag kikar lite på våra insläppta mål (19 - 14 - 19) och undrar vad som är en rimlig målsättning inför matcherna. I femman var mitt mål att hålla nollan, i alla fall så länge som möjligt. Det gick inte någon gång (och jag erkänner att jag faktiskt ibland stör mig på att jag inte gjorde det i Heidlös första match när vi vann med 21-2) men var inte på något sätt en orimlig målsättning. I fyran var mitt mål att hålla de insläppta på ensiffrigt, och det gick flera gånger. I år tror jag att det är rimligt att vi försöker släppa in mindre än 15. Jag och Karin får se till att spela upp oss nu.

1 kommentar:

Emma sa...

Dom vet inte vad det är, skadade mig för två månader sen och har kört rehab sen dess. Knäet började kännas stabilt så min första match var i söndags och då brast det igen. Jag står fortfarande i kö till magnetröntgen så det är bara att vänta och se vad det är för något. :P