08 oktober 2009

Maria var het

Det blev väl inte så värst mycket spänstträning före träningen i dag. Ingen om jag ska vara exakt. CK satt på läktaren så det blev några minuters skitprat i stället. Jag gjorde klart för honom att jag inte vill veta av några värvningsförsök, och han lovade att han inte hade försökt - än. Vi får hålla koll på den killen!

Om man ska ta träningen som någon slags måttstock för hur matchen kommer att se ut på söndag kommer publiken att bjudas på en hel del felpass, en väldigt het Maria, och en målvakt (jag) som inte kommer att rädda en enda boll. Men träning är ju inte match, som ni alla vet, så jag hoppas att två av de där tre sakerna har förändrats till på söndag.

Det blir ganska lite folk (resor, jobb och sjukdom) på bänken på söndag. Här har ni laget mot Varberg:

Mv: Kajsa, Karin
kanter: Pillan, Rosander
M6: Anna, Lisa
9M: Karlsson, Katta, Maria, Camilla

1 kommentar:

Amondine sa...

Lycka till! Alltid kul med hemma-premiär. Få spelare innebär ju mycket speltid, det e ju skoj!...