13 oktober 2009

Tidig seriefinal

Viktig, viktig, viktig match på söndag. Alingsås ser ut att vara ett lag som kommer att slåss om de översta placeringarna den här säsongen och är som jag skrivit utan poängförlust hittills. Jag tror att det kan bli en riktigt spännande match i Nolhaga på söndag. Vi vann visserligen med 10 mål i en träningsmatch på försäsongen mot dem borta, dessutom när Heidlös bara hade varit igång i två veckor (två träningar), och dessutom när vi var riktigt rötna i försvar. Men laget på söndag kommer att vara tunnare. Emma är numera på Irland, Gurra kan inte, Kajsa kan inte, Lisa kan inte, Anna jobbar på söndag, det gör Linn också. Å andra sidan är Maria tillbaka i laget nu efter sin bröllopsresa. Fullt lag fixar vi, men inte så himla mycket mer. Jag börjar redan bli lite nervös.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Och jag får mer träningsvärk ju mer jag tänker på att spela ännu en match.... =)
/Pillan

Sara sa...

Jag kan Kajsa!! Ser framemot match!! :)