12 oktober 2009

Domarna får MVG

I dag känner jag kanske att det är på sin plats att jag berömmer förbundet för val av domare i gårdagens match. Efter första seriematchen var vi missnöjda, för att uttrycka det milt, och skickade ett mail till förbundet där vi berättade detta. I går fanns inte mycket att klaga på och jag tänkte inte ens på domarna under matchen, vilket är ett fantastiskt bra betyg. Nivån var klasser bättre och vi fick till och med en hel del straffar, som många andra domare verkar tycka det är onödigt att ge oss eftersom vi är starkare och ofta överlägsna våra motståndare. Betyg till både domare och förbundet som skickade dem är alltså MVG.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med att domarna va bra!
Lite konstiga kommentarer ibland från den ena men....
Sista gången hon typ putte mig sa X att jag släpper det denna gången......
hehe..Varför egentligen?! Tyckte X synd om Varberg?
Ja.ja....Mkr bättre än D---A iaf!!!
Ses på torsd.../Pillan