15 oktober 2009

Plus och minus

Plus från dagens träning:
  • Bara EN enda lampa trasig vid Ruddalen!
  • Jag hängde på Karlsson i slingan ganska bra.
  • Många spelare i fin form.
  • Jag i ganska fin form på många skott.
  • Rolig träning (bra övningar av Coach).
  • Malin på plats och rehabade, det skrattet saknas när hon inte är där.
  • Inga nya skador.

Minus från dagens träning:

  • Jag har ont i "fel" knä (det friska) när jag springer.
  • Rosander fick köra rehab, knäet inte i toppform än efter helgens smäll.
  • Skottet jag räddade med vänster bröst.
  • Min kantskott-taktik: lämna lucka och täppa till. Måste bli bättre på att verkligen täppa till.
  • Gamla förlorade fotbollen.
  • Karin hemma sjuk.
  • Två tjejer med Red Bull-tunnor på ryggen lämnade en hel drös med den farliga drycken. Jag tog en halv och är nu hur pigg som helst.

Inga kommentarer: