04 februari 2009

Wasaiterna kommer med tolv

Jag följer gästboken på Wasaiternas hemsida regelbundet den här veckan. Laguttagningen har de redan gjort, och de kommer med tolv spelare. Tränaren skriver: "Se nu till och ladda riktigt inför denna match för det kommer bli tufft och jobbigt, så det är lika bra att ställa in sig på det redan nu... vi jagar den 10:e nu ."

Jag hade hoppats på att alla i Heidlös var friska den här veckan, men jag hann knappt tänka tanken förrän jag såg att Kajsa K ligger hemma i feber. Det är skit. Hade hoppats på henne till den viktiga matchen, men vem vet, hon kanske kan och får spela på lördag ändå.

Jag gillar inte alls det faktum att jag inte ska spela på lördag, och jag vill så gärna se matchen. Kanske finns det någon som kan tänka sig att ordna till en webbsändning?

Inga kommentarer: