09 februari 2009

Jess i gips

Jess meddelar i dag på vår interna sida att hon just i denna stund är och gipsar sin hand. Det handlar om en spricka i handen och hon måste gå med gips i tre veckor. Jess skada är den första i Heidlös historia som hindrar från spel. Med tanke på att vi snart har genomfört två säsonger med en stentuff träning varje vecka är det ändå ganska bra att den första skadan inte kommer förrän nu. Synd om Jess dock som verkligen har varit på gång den sista tiden.

Nu håller jag bara tummarna för att Malins onda knä inte handlar om något allvarligt!

Jag har börjat varva upp ordentligt inför slutspurten i serien. Vid lunch i dag körde jag ett mycket jobbigt spinningpass och i kväll blir det en mil powerwalk. Det kan vara så att det främst är beach 2009 jag har i åtanke vid mina dubbla pass, men vi kan väl låtsas att det handlar om någon slags handbollssatsning.

Inga kommentarer: