05 februari 2009

Laddade och förberedda

Vill inte avslöja för mycket om träningen i går ifall det är någon Wasait som har hittat hit, men jag kan väl avslöja så mycket som att vi hade vårt motståndarlag i tanken vid alla övningar. Utnyttjar vi bara Wasaiternas svagheter på lördag, och mina kära utespelare bombar som på träningen i går, är de där två poängen ganska säkra tror jag. Jess visade upp en enorm explosivitet och laddning på träningen i går - kanske är hon revanschsugen efter alla "övertramp" mot Rya? Camilla vann träningens avslutande tävling, att göra mål från alla positioner, och ser också mycket het ut inför helgen.

Heidlös lag på lördag är följande: Malin (mv), Linn, Camilla, Karlsson, Maria, Rosander, Katta, Jess och Kajsa K (om hon är frisk). Det är alltså samma lag + Kajsa K som vann mot Rya förra veckan.

Vår utlånade spelare Gurra kom ner på träningen för att umgås lite. Det ger en stjärna i kanten! Hon bor ju nästan i Heidhallen nuförtiden och att ta sig dit en träningsledig kväll det är härligt gjort.

Jag känner mig nästan lite sliten i kroppen efter träningen i går, först 5 km i snöigt Ruddalen och sen ensam målvakt med mycket skott under en intensiv timme.

Nu ska jag maila Heids trevliga speaker Frank som absolut vill göra reklam för Heidlös match i pausen mellan Heid-Skövde. Vi får se vad jag skriver ihop för något käckt.

Inga kommentarer: