02 februari 2009

Heid vinner med Gurra

I dag är det ett derby i Göteborg man absolut inte får missa. Önnered-Heid, och matchen kan ju bli hur spännande som helst. Jag måste säga att det har blivit en extra krydda i matcherna nu när Gurra är med. Chilipeppar nästan.

Mitt tips är helt klart Heidseger. Gurra har inte förlorat en match på flera år* och jag tror inte att hon är sugen på att göra det i dag heller. Så länge Karin håller sig frisk och skadefri tror jag därför att Heid kommer att hålla sig på vinnarspåret.

*Gurra kan i och för sig ha varit med på FC Tåpajs enda förlust i korpfotbollen i somras, men annars är hon en vinnare i tävlingsmatcher. (Jag var för övrigt inte med på den fotbollsförlusten och har således bara vunnit de senaste två åren)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaa! Vi vann ju! :-)

Anonym sa...

Jaaaaa! Vi vann ju! :-)

Anonym sa...

Oops! Kanske hade räckt att skriva det en gång...

Anonym sa...

Oops! Kanske hade räckt att skriva det en gång...

Kajsa sa...

Den segern kan man nämna fler än en gång. Du var grym i dag Karin!!!