19 februari 2009

Myskväll med mästarna

Trots att vi tränar sent på onsdagskvällarna hinner jag med en riktig myskväll efter att jag kommit hem vid halv elva-snåret. Jag missar nämligen mitt älsklingsprogram Mästarnas Mästare på tisdagarna och måste därför se reprisen efter midnatt på onsdagen. I går åt jag fryspizza och smågodis (detta hör dock inte till vanligheterna) innan den njutbara timmen började. Det brukar bli några tårar till programmet varje vecka. I går blev det dock skratt i stället. Hur muppig såg inte Pelle Fosshaug ut när han gick labyrintbanan med förbundna ögon!? Underhållning.

Mästarnas Mästare skulle ju kunna återkomma i flera år framöver, och med alla lovord programmet fått lär det ju göra det. Det finns ju en hel del idrottare som folket säkert skulle vilja se i programmet. Här kommer några förslag från mig (tyvärr är väl vissa svåra att få dit pga andra uppdrag såsom tränarjobb tex): Gunde Svan, Ingemar Stenmark, Björn Borg, Stefan Edberg, Börje Salming, Håkan Loob, Per Carlén, Pia Sundhage, Patrik Sjöberg, Stefan Holm, Tomas Brolin, Kajsa Bergqvist, Ludmila Engqvist, Magdalena Forsberg osv osv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såg dessutom ut som att Fosshaug hade gylfen öppen under labyrinttävlingen..haha

Kajsa sa...

Hahaha det missade jag, får nog se nästa repris också!

Anonym sa...

Jag saknar Ara, han är min absoluta favorit, helt underbar. Synd att han åkte ut så tidigt.

Kajsa sa...

Ja Ara är fantastisk. Nu hoppas jag Moström ryker, hon tillför inte programmet så mycket.