23 februari 2009

Heidlös i Vasaloppsspåret

Jag kommer inte riktigt ihåg om det är i dag Katta ska åka Öppet spår. Eller om det var i går. Hann hon bli frisk före kraftprovet undrar jag.

Nu sökte jag faktiskt på Vasaloppets hemsida och där kan man söka på en person, och visst hittade jag Katta. Tydligen var det i går hon åkte och självklart tog hon sig till Mora! På tiden 11,25,25. Starkt gjort Katta! Det går verkligen inte att vara anonym i sin start och hur loppet har förflutit. På Vasaloppets sida får man till och med km/h. Katta verkar ha haft det tungt vid Eldris.

På fredag åker Karlsson Stafettvasan. Jag hoppas kunna göra en uppdatering från det loppet också.

Nu följer jag Karlssons sambo som verkar ha dragit iväg i ett ganska högt tempo i dagens Öppet spår, trots ymnigt snöfall. Enligt rapport föll 10 centimeter på en halvtimme imorse. Tur att han är stark som en Björn.

Inga kommentarer: