11 november 2008

Ut och in

Sent nu, men före jag går och lägger mig måste jag göra en viktig sak. Vända ut och in på en massa tröjor. Jag fick det ärofyllda uppdraget att tvätta matchtröjorna efter helgens match, och det är bara att konstatera att spelarna i Heidlös inte har fått samma tvättuppfostran som jag. Inga ut och in vända kläder eller ihopknycklade strumpor (speciellt inte när det gäller svettiga träningskläder) i tvättkorgen, fick jag lära mig av min mamma. Jag kanske inte riktigt lever efter dessa regler alltid, men i dag var det i alla fall en tröja som var rättvänd i Heidlös tröjpåse: målvaktens.

Otroligt dålig röstning på min fråga härintill! Vet att det är många fler än nio som läser här, men varför gissar ni inte matchens utgång? Jag känner att Kajsas Sifoundersökning inte är speciellt tillförlitlig just nu.

Inga kommentarer: