23 november 2008

Jag tar med mig shortsen

Inga avbytare i dag. Kajsa K är sjuk. Det här kan ju bli hur spännande som helst. Vi är fortfarande två målvakter så jag tänker ta med mig shortsen ifall något skulle hända. För allas bästa hoppas jag dock att jag inte behöver ut och springa på planen (men jag var ganska säker på minihandbollen på träningen senast!).

Katta hämtar upp om en timme. Innan dess ska jag äta, byta om, packa väska, köpa kaffe, med mera. Måste vila lite också. Skulle ha druckit mer vatten i går, det är en sak som är säker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mini stog för Matchens höjdpunkt, tänk att göra mål från 20 meter, det är inte många som har gjort i alla fall!!!
Hämtat från referatet Orust-Heidlös

Och?
hälsningar
Krister

Kajsa sa...

Fast Malin gjorde mål från 40 meter så det var väl snäppet bättre tycker jag.

Rapport från matchen kommer!