24 november 2008

Ny vecka ny kropp

Skönt med ny vecka. Förra veckan gick för mig i hypokondrins tecken. Men från att förra veckan på allvar trott att jag haft urinvägsinfektion, varit gravid i fjärde månaden och haft Hepatit C, välkomnar jag nu en ny vecka. Jag känner mig frisk, stark och glad. (Är bara lite förkyld och har lite träningsvärk)

Heidlös går in i ett mini EM-uppehåll. Vi kommer dock inte att vila under det två veckor långa matchuppehållet, om någon trodde det, utan det blir lika tuff träning som vanligt. På onsdag möter vi junisarna på träningen och nästa vecka tränar vi igen på onsdagen. Coach och jag funderar på om man skulle kunna fixa till en träningsmatch någon dag också. Det vore roligt att möta ett division 2-lag för att få motstånd och se hur bra Heidlös egentligen är. Finns det något division 2-lag därute som råkar läsa detta och är sugen på en fight mot Heidlös får ni gärna höra av er!

Kul med Isaksson i EM-truppen! Grattis!

Inga kommentarer: