20 november 2008

Minihandboll och kontringar

Katta ringer före träningen i dag: "Jag har kollat på hemsidan, det är jättemånga som inte kommer..."

Jag: "Ja, men jag tycker att vi kör ändå, vi kan skjuta lite lägen och om vi är två målvakter kan vi ju kontra."

Katta: "Ska ni springa före?"

Jag: "Ja, jag och Anna ska springa."

Katta: "Det blåser verkligen jättemycket ute."

Jag: "Kom igen nu Katta, nu springer vi!"

Katta: "Ja vi syns där sen då."

Klart vi sprang, jag, Katta och Karlsson. Inget rasande tempo, men ändå! På träningen (2 målisar och 5 utespelare) blev det minihandboll, långa pass, kontringar, skott från positioner och sen gick vi väl hem, typ. Ingen träning som gjorde någon till en bättre spelare kanske, men det kändes i alla fall bättre än att ligga i soffan.

Inga kommentarer: