30 november 2008

Towa, räkna med att höra av mig!

I morgon ska jag:
  • fundera allvarligt på hur jag ska göra med problemet Sverige-match i handbolls-EM kontra värdinna för tjejkväll på tisdag.
  • maila Towa (duktig på att svara på mail!) på Göteborgs Handbollförbund och höra när de tror att matchen Heidlös spelade förra söndagen kommer in i tabellen.

Mycket handboll i media nu! Och jag börjar känna att pulsen stiger lite inför matchen på tisdag. Det ska bli fantastiskt kul med en EM-turnering som piggar upp i höstmörkret! Tror jag måste tippa utgången på Svenska Spel också, om man kan det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Krister!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta, det måsta ha gått snett någonstans när jag mailade resultatet till GHF, jag har gjort ett nytt försök, hoppas jag lyckats.

Vänliga hälsningar

Kicki Christensen
070-3394349



--------------------------------------------------------------------------------

From: orust.hk@telia.com
To: kicki.ohk@hotmail.com
Subject: VB: matchresultat
Date: Sat, 29 Nov 2008 08:51:50 +0100



Hej Kicki,

vill du kolla detta?

Leif B.


-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Krister Fredén [mailto:krister.freden@telia.com]
Skickat: den 29 november 2008 00:29
Till: orust.hk@telia.com
Ämne: matchresultat


Hej!
Matchresultatet Orust-Heidlös tycks saknas hos GHF. Eller har bara inte blivit inlagt kanske. Kan ni kolla att det skickats in?
vänliga hälsningar
Krister Fredén
damansvarig
BK Heid

/Alltså ordnat

Fia sa...

Härligt jobb av dig Krister!

Kajsa, de har inte kommit några svar alls ifån nåt av lagen.. Vi får väl hoppas att dom kanske tar sig i kragen nu nästa vecka..
Och de där med tjej kväll på tisdag... Hur ofta är de Dam-EM??
Komigen nu! :)