07 november 2008

Nästan seriefinal

Jag är verkligen matchsugen nu! Det här med division 4 var roligare än vad jag hade trott efter långsamma lunken i femman förra säsongen. Och i morgon ska vi nästan spela seriefinal. Heidlös är det enda laget utan poängförlust, men därbakom skuggar fyra lag som har en förlust. Våra motståndare Nödinge är ett av dessa lag, och ligger på tredjeplats med +7 i målskillnad.

Min förhoppning är att tabellen efter matchen i morgon visar ett Heidlös med en målskillnad på över +100. Jag tror Nödinge är ett ganska hyggligt lag eftersom de slog Wasaiterna med två mål(våra tuffaste motståndare hittills), men jag tror ändå stenhårt på seger, och som sagt var: är spelarna i den formen som på träningen i onsdags kommer det att smälla bakom Nödingemålvakten. Hela tiden.

Jag väntar fortfarande på inslaget om Adda i Sportnytt eller att SVT i alla fall lägger ut det på webben. I går höll jag mig uppe till klockan 00.10 för att se Sportnytt på SVT24, men tror ni att det var något jädra Sportnytt då eller!? Väldigt trött var jag SVT, och jag gillar inte att ni ljuger i era tablåer!

Inga kommentarer: