03 februari 2010

Schemaändring ogillas

Jag hade sett fram emot trevlig handbollsunderhållning i Heidhallen på lördag och hann inte alls med i svängarna när det visade sig att Heid-Kropps tydligen ska spelas i dag. Andra planer gör att jag missar matchen, men jag hann i alla fall snabbt ro ihop en liten text med Madde till dagens matchprogram (en syssla jag tagit på mig under våren). Tror bland annat Amon blir nöjd med Maddes svar.

När det gäller matchen tror jag precis som Madde, jämnt till en början men sedan springer Heid ifrån.

2 kommentarer:

Amondine sa...

Missade helt att ta matchprgram igår... Blir mycket nyfiken på vad Madde sagt. Hoppas att det var nått i stil med att gamla äger fotbollen och att jag e Zidane ;-)... haha! Nyfiken!!!

Kajsa sa...

Jag frågade vilken av alla spelare under åren i Heid som hon trivts bäst med på planen. Så här sa hon:
"Oj, tuff fråga. Jag har spelat med många olika typer av spelare under min tid i Heid. Väldigt många har slutat sen jag började. Det är bara jag och Amondine Webb (+ comebackande Karin Carlsson) som är kvar från då att satsningen mot elitserien började. Jag gillar Amon och hennes inställning på plan, sedan att hon är grym på att slå spärrar till mig får hon extra plus för."

Ingenting om att du är bra på fotboll tyvärr Amon...