04 februari 2010

Inga problem

Heidlös vill inte avslöja för mycket från veckans träning med tanke på den viktiga seriefinalen på söndag och de läsare den här bloggen har. Men jag kan väl säga såhär: det mesta ser stabilt ut. Jag själv tog det i och för sig lite lugnt med några rörelser under träningen på grund av vissa krämpor. Vi kan kalla det lower body injury. Jag har i och för sig en upper body injury too, men det är ändå stabilt på nåt sätt. Good.

Förutom mina svagheter är det väl Coach som dras med den svåraste skadan just nu efter att hon klämde tummen i bildörren i veckan. Men inte heller den oroar, i dag skulle hon till och med vara med och skjuta. Hon gjorde som vanligt. Skulle sätta sig i respekt. Men missade mitt huvud med en millimeter. Irriterande att hon alltid kör samma grej varje säsong, men jag tror vi reder ut detta på after worken i morgon.

Jess visade att både fotbollstakterna (gamla inte långt från segern i dag!) och skottet finns kvar och kan bli ett trumfkort framöver. Och på läktaren dök Polisen upp i full utrustning. Comeback kanske?

Inte ens det faktum att vår fina medicinväska råkade vara totalförstörd av allt klister som runnit ur burken störde Heidlös i dag. Det tog en minut och så stod Sosa där med en ny. Allt ordnar sig just nu.

Välkomna Alingsås!

1 kommentar:

Anna sa...

Skall bli riktigt kul att spela på söndag. Alingsås skall allt få se hur pigg den här 28-åriga "tanten" är :) Vi har väl till och med avbytare denna matchen?!