22 februari 2010

Borttappade bilder

Hemma igen från höghöjdslägret, men känner mig väl inte direkt lätt i kroppen som jag hade förhoppningar om. Jag gissar att detta kan bero på intag av mycket mat och dryck och att jag faktiskt bara åkt skidor en dag och lagt mig på golvet en gång i Zürich (inte speciellt hög höjd där heller) och tränat bålen. Men nu tänker jag varva upp igen.

Hade tänkt att bjuda er på några foton på Heidlösstjärnorna (Linn och Lisa) men tyvärr har jag ingen aning om vart min kamera har tagit vägen. Kanske kommer den tillbaka, kanske inte.

På Heidlösfronten kan jag rapportera om att vi kommer att träna med Team Aspero (Heids b-lag) resten av säsongen. De behövde få lite nytändning, och Heidlös har ju inte världens bredaste trupp just nu vilket gör träningssamarbetet väldigt passande. Jag har inte fått rapporter om hur den gemensamma träningen förflöt i torsdags, men jag gissar att det gick bra.

1 kommentar:

Coach sa...

Härligt att höra att du är hemma och i hel form.. Tror att du är lättare än du tror. :)
Ville bara poängtera i ditt inlägg här att VI (heidlös asså) inte tänker gå upp i träningstider. Vi kör ju på med den åtrovärda 21 tiden på torsdagar, alltså fortfarande 1 gång i veckan.. annat vore inte Heidlösianskt.. :)