15 februari 2010

Esberitox och honungsvatten

Här pågår halskurering för fullt. Det jag haft i kroppen den senaste tiden verkar nu ha bestämt sig för att sätta sig i halsen. Jag gurglar bakteriedödande, intar Esberitoxtabletter, dricker honungsvatten, hoppade över löppasset till förmån för coreträning framför tv:n. Jag hoppas på det bästa, så mycket mer kan jag inte göra.

Ni får ha förståelse för att det inte blir så värst mycket handboll här den närmsta tiden, mitt fokus ligger helt enkelt på längdskidor just nu. Men tittar ni in under veckan kan jag förhoppningsvis bjuda på lite uppdateringar från höghöjdslägret med ganska stort Heidlöst inslag. Hur går det för Linn därnere? Hur ser testvärdena ut? Och hur har Lisas kropp reagerat på den friska alpluften? Det är några frågor jag hoppas kunna svara på. På onsdag morgon beger jag mig till Engelberg.

Inga kommentarer: