18 februari 2010

Fin form på Linn

Hinner inte med något monsterinlägg härnere ifrån Alperna, jag vill bara mest berätta att Linn verkar vara i mycket bra form. Hon ser spänstig ut och alla testvärden ser bra ut. Lisa har klarat sig undan skador under sin vecka härnere och återvänder alltså till Heidlös helt skadfri.

Min form är väl osäker. Efter att ha provat både vila, träning, Esberitox och diverse andra medel mot min kommande förkylning återstod i går bara Jägermeister. Inte heller det gav väl riktigt lyckat resultat och den planerade dagen i längdspåren byttes ut mot sömn, lunch och solning uppe på berget. I dag avstår jag Jägermeistern, men eftersom en 45-årig tysk prompt skulle bjuda tjejgänget på något vedervärdigt starkt på after skin har jag ändå fått i mig dosen av bakteriedödande. Vi får se hur stark jag är i spåret i morgon.

Jag börjar nästan skämmas för att berätta om min sargade kropp, men jag har lyckats få någon slags sträckning i vänsterhöften, vet ej hur och när denna krämpa uppstod, och förhoppningsvis försvinner den snart.

Inga kommentarer: