26 februari 2010

Jag kanske hade fel

Jag kanske inte hade helt rätt i går när jag skrev om hur man kan följa Vasaloppsåkarna. Jag är nämligen inte helt säker på att det, som förra året, går att skriva in startnumret på deras webb och sedan kunna få mellantider. De kanske helt har gått över till sms så att de kan dra in pengar. Och det var heller inte 20 kronor det kostade utan 30 kronor för att få uppdatering på mobilen.

Jag stod över handbollsträningen i går till förmån för packning och andra förberedelser. Det kändes väldigt onödigt att riskera nya krämpor såhär nära inpå loppet. Men Karlsson var lite modigare och drog iväg, och eftersom jag inte hört något antar jag att hon klarade sig helskinnad från träningen.

På söndag möter Heidlös Kortedala i Heidhallen. Vi skulle först flytta matchen för att jag och Karlsson ska åka skidor, men det blev för krångligt och vi täcker nu upp för oss med juniorer i stället. Det tror jag kommer att gå hur bra som helst.

Inga kommentarer: