26 november 2009

Bara cykel för mig

Tidigare träning för Heidlös i dag, och det sitter fint. För mig blir det dock ingen handboll eftersom jag just nu bär ett bandspelar-EKG, som jag har berättat om tidigare. Det blir ingen löpning heller, för jag tror det blir krångligt att få över en sport-bh över det här maskineriet. En halvtimme på testcykeln i Heidhallen har jag dock tänkt mig (om den inte är upptagen av våra rehabare). Problemet är ju dock att jag inte får duscha förrän jag plockar av mig det här i morgon. Hur fräscht är det?! Men man kunde i alla fall tvätta runtomkring, så jag får väl försöka med det. Jag blir dock närapå illamående när jag tänker på hur många fler före mig som har svettat ner den här utrustningen, för jag tycker inte direkt att det ser ut som något som tvättas efter användning. Jag slutar tänka på det nu.

Inga kommentarer: