16 november 2009

Det rasslar till i bötesburken

En av våra utmärkta linjespelare Anna L drog alltså till med ett rött kort i söndags. Och det var ett "rött kort direkt" och innebär enligt Heidlös bötessystem böter på två guldtior. Jag kanske inte minns rätt, men det kan vara så att det är Heidlös första "röda kort direkt" någonsin. Jag tror att Sandra fick det röda efter tre utvisningar i en match förra säsongen, men annars är Heidlös ett ganska snällt lag.

För övrigt rasslar det ganska mycket i Heidlös bötesburk just nu. Förra veckan på träningen kom det till min kännedom att det hemlighålls smaskig info i laget. Det är bara att punga ut för personen ifråga. Eller prata ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är denna personen som inte vill säga ngt om den smaskiga infon?
Kajsa,du får säga det du vet för jag e nyfiken nu!!!!!
/Pillan

Kajsa sa...

Det kan jag ju inte säga här Pillan...

Anonym sa...

men om du vet så tycker jag att du är medbrottsling och borde få böter du oxå!!!!! =)

/pillan