06 november 2009

Katastrofal start

Den här Vasaloppssatsningen har väl i alla fall fått en katastrofal start. Nu är det fredag och jag har varit duktig och inte tränat på hela veckan. Jag får panik. Och jag är inte ens frisk än! Är det inte meningen att man ska bli frisk när man försöker vila?! Jag dricker ju till och med Kan jang! Den här vila-taktiken verkar inte fungera, på måndag är det jag som återgår i träning - även om jag inte är frisk. Men jag måste ändå säga att jag självklart mycket hellre tar en förkylninng nu än i januari.

Jag har i alla fall fått tag på Vasaloppsfolket nu. Ett mycket trevligt sådant (dalmasarna tillhör mitt favoritsläkte), som berättade att vi får anmäla oss till det billigare priset eftersom webben strejkade när vi skulle anmäla oss. Fint.

Inga kommentarer: