28 november 2009

Det blir en kamp

Heidlös ville inte spela match i morgon. Vi har alldeles för många spelare sjuka, skadade eller borta av andra anledningar. Men det struntade Kungälv blankt i. Och tro mig när jag säger att det nu ska bli ännu skönare att få dänga till dem i morgon. Vi får låna en junior, och jag lovar att hela laget kommer att springa tills vi spyr, och fortsätta efter det också.

I morgon tror jag verkligen att det är Heidlös försvar som blir nyckeln. För att börja bakifrån kan jag säga att både jag och Karin är helt skadefria, friska och dessutom jävligt laddade. Det skulle inte förvåna mig om vi håller nollan, eller i alla fall nästintill. Och när vi snabbt får tag på bollen kommer Pillan och Linn springa på kontringarna som två fullblodshästar. Så tror jag att vi vinner i morgon.

19.30 börjar kampen i Heidhallen.

Inga kommentarer: