26 november 2009

Bra rehabfolk

Det blev 15 minuter på Heids spinningcykel och lite rehabövningar i sällskap av Maria i dag på träningen för min del. Ute på planen var det inte fullknökat men det såg ut som att de körde på bra ändå. Pillan var åter på planen (jag sa ju att hon är en jävel på rehab) och kan förhoppningsvis stötta upp på söndag. En annan som är en jävel på rehab är Maria, som i dag berättade att hon börjar känna sig bättre i höften. Det gillar vi!

Jag har gjort mitt bästa för att fräscha till mig efter träningen, och det gick ganska bra om jag får säga det själv. Lite ofräscht dock att fodralet som bandspelaren ligger i är svettigt. Skönt att få lämna tillbaka den i morgon.

Glöm nu inte att svara på frågan härintill. Dålig medverkan tycker jag! Tror nog att alla som läser här är handbollsfolk, så någon åsikt eller gissning har ni säkert.

Inga kommentarer: