24 november 2009

Löpband och viktig match

Det är så underbart att ha krafterna helt tillbaka! Jag har börjat den här träningsveckan mycket bra och Funbeat (träningsportalen) börjar nog snart skicka hurra-mail till mig. Dessutom: löpbandet, vilken pryl! Trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag har insett att det passar mig bra för när jag springer på löpbandet får jag inte ont, någonstans. Och då är det klart att populariteten stiger.

Jag har även redan mentalt börjat ladda för Kungälvsmatchen på söndag. Det är absolut årets viktigaste match så här långt, och det gäller verkligen att Heidlös är laddade och tända. Förutsättningarna i laget är lite lika som förra matchen, men Katta är åter efter en vecka med sol och värme. En extra avbytare alltså. Jag tror tjejerna ute på planen gillar det.

Inga kommentarer: