11 november 2009

Lite klistervalla skulle sitta bra

Ursäkta för mitt dåliga bloggande, men det händer liksom inget av intresse. Jag har ju i och för sig återgått i träning, vilket utmynnade i två ben med rejäl träningsvärk (hur snabbt förtvinar musklerna egentligen?!), men min fökylning har vandrat nedåt igen och sitter nu i halsen så i dag blev det inte heller någon vidare värst konditionsträning på gymmet. Från det att min Vasaloppssatsning började har det alltså bara gått bakåt. Jävligt bakhalt just nu, skulle jag kunna sammafatta situationen.

Men jag har ändå åstadkommit något bra i dag. Fick en påminnelse av Heidlös favoritspeaker och sprang bort till If och hämtade reflexvästar. Nu hoppas jag att många tänker springa i morgon före träningen så att de kommer till användning. Jag har inte räknat västarna än, men påsen var tung så jag gissar att vi kan sätta på oss två var.

Inga kommentarer: