05 mars 2009

Rör inte min sladd!

Nej men i dag känner jag att störningsmomenten var alldeles för många på gymmet för att jag skulle må riktigt bra. Två av tio löpband trasiga och sedan när jag äntligen fått tag på ett och sprungit i tio minuter på något slags konditionsprogram då snubblar väl nån klant på sladden till mitt löpband så att det tvärstannar. Bara att sätta i sladden och börja om.

Delen med de lösa vikterna, där jag oftast håller till med killarna, är alldeles för liten på mitt gym. Och då passar det sig inte att använda två(!) bänkar för att göra tricepsövningar. Men det fattade nog killen i fråga för jag fick en bänk direkt när jag påpekade att det var väldigt fullt överallt i hela gymmet.

Sedan är det fascinerande med tjejer som går på gymmet med push-up bh och utsläppt långt hår, men sådant kanske man inte har rätt att störa sig på eller?

Inga kommentarer: