15 mars 2009

Guldhattar i dag?

Läget verkar vara under kontroll inför matchen i kväll. Heidlös slipper låna a-flickor och ställer upp med två starka kantspelare i Linn och Rosander. På linjen finns Sandra, och på niometer Camilla, Maria, Karlsson. Dessutom Kajsa på niometer, tror jag. Och så jag i målet då. Det är väl ett lag som ska kunna fixa en derbyseger.

Heidlös har inte tränat ihjäl sig på slutet, i alla fall inte gemensamt. Träningen i onsdags ställde vi in, och själv vet jag inte när jag tränade handboll sist. Men det är som jag brukar säga om golfsvingen - det sitter i ryggmärgen.

Nu vill jag bara upplysa fansen om att detta är sista chansen den här säsongen att se Heidlös spela i Heidhallen. Eftersom det även är ett derby räknar jag med att många tar chansen att se oss i dag.

Undrar om ledningen kommer med guldhattarna i dag eller om de kommer till serieavslutningen i Lisebergshallen på onsdag. Det lär visa sig.

Inga kommentarer: