27 mars 2009

Drinktips från experten

Fy fasen, inte ett enda drink har ni blandat ihop åt mig. Men nu har vår lagfestvärdinna Camilla bestämt att spelarna ska hitta på egna drinkar till lagfesten. Hon har delat upp oss i olika lag som både ska ansvara för en drink och för en pizzasort. Jag säger bara såhär: jag har ett riktigt bra drinkförslag för mitt lag. Jag har fått tipset av min kollega som är expert när det gäller vin och alla andra alkoholhaltiga drycker, och han har gett mig ett förslag som passar utmärkt för Heidlös. Jag tänker inte dela med mig nu, för det får vara en hemlighet mellan mig, Coach, Camilla och Karlsson än så länge. Men räkna med att det kommer att vara den mest uppskattade drinken på lagfesten. Om vi har råd med ingredienserna (tror en är lite för dyr nämligen), men jag hoppas det.

Känns skönt att vara i samma lag som Coach som till och med gör alkoholbeställningar av Karlsson från Alperna. Nu ska jag snart träffa henne och diskutera allvar, men jag gissar att lagfesten kommer att planeras minst lika mycket. Borde bli en himla bra lagfest med all denna planering.

Inga kommentarer: