24 mars 2009

Blanda en Heidlös-drink

Nämnde jag att det ska drickas drinkar på Heidlös guldfest på lördag? Frågan är vilka drinkar vi ska dricka? I går kom jag på idén att kanske utlysa en drinktävling här på bloggen. Vore det inte käckt om Heidlös hade en egen drink?! Det tycker i alla fall jag och ber er (drygt 60 unika läsare om dagen) att engagera er lite. Nu är det upp till dig att blanda ihop en lämplig drink som du tycker signifierar Heidlös.

Skriv ditt förslag i en kommentar och förklara varför du har valt de ingredienser du gjort. Varför är den där lime-skivan i drinken egentligen? Är det för att Heidlös är sura på planen (det är vi ju inte men nån kanske tycker det)? Eller har du använt sockerdricka för att Heidlös är så himla söta?

Heidlösspelare, fans, motståndare och övriga läsare är alla välkomna att skicka in bidrag. Jag har utsett mig själv och Coach till jury och tävlingen pågår fram till lördag förmiddag! Pris utlovas till bästa drink!

Inga kommentarer: