31 januari 2010

Varberg nästa

Om några timmar beger sig Heidlös mot Varberg. Jag försöker memorera eniros kartor så att vi ska hitta fram till hallen utan massa extrasvängar, men vi får väl se hur det går. I närheten av sjukhuset vet jag att hallen ligger i alla fall.

Det blir inte så många avbytare på bänken i dag. Rättare sagt inga. Alla tjejerna vet nog inte om detta, men väl i Varberg tror jag inte de spelvägrar. Jag är ensam målvakt eftersom Karin nu bestämt sig helt för A-laget, som väl ingen missat. Bara jag är skadefri ska det nog gå bra. Om olyckan skulle råka vara framme i dag vet jag inte hur vi löser det. Gurra är inte med i dag så frågan är vem som skulle känna sig manad att hoppa in. Jag gissar på ingen. På något sätt tror jag ändå Karlsson skulle passa bra. Jag tar med en målvaktströja åt henne.

Jag återkommer senare med rapport från matchen!

Inga kommentarer: