08 januari 2010

Heidlös jagar nytt

Heidlös ha gjort 2010 års första träning. Och det såg väldigt bra ut måste jag säga. Speciellt med tanke på att vi tränade senast någon gång i början av december. Bland annat verkar Rosander ha tränat spänst och trånga kantlägen hela julen, och Sara verkar ha bestämt att 2010 är året då hon alltid går rakt på mål - utan att tveka. Jag knäcktes till en början av alla hårda, välplacerade skott, och det blödde på handlederna (av uppvärmningen - då fick jag bollarna på mig). Men sedan var det någon som sa tävling, och då nöp jag bollarna bättre. Tänk att det är alltid är det som ska till.

Hur som helst var det väldigt roligt att träna igen. Jag trodde inte riktigt det före träningen, men tydligen kan jag aldrig riktigt tappa lusten för lite handboll.

Vi var sju utespelare och rehabande Maria på träningen, och det, förstår ni, är ungefär det Heidlös har att tillgå just nu (jag tror jag har nämnt något om storken va?). Heidlös har därför gett sig in värvningskarusellen och kan förhoppningsvis presentera någon ny spelare om inte alltför lång tid. Vi har valt ut några passande offer.

Inga kommentarer: