15 januari 2010

Orolig Coach

När vi startade Heidlös hade Coach ett väldigt skadefritt lag. Visst, de gamla skavankerna fanns självklart där, men det var inget som hindrade någon från spel. Coach mumlandes i går på träningen: "Hur går det med Pillans axel egentligen? Malins knä ser helt okej ut ändå. Men hur är det med Annas fot? Det här gör mig sömnlös." Och vid sidan om låg Maria och körde rehab. Vi är inte riktigt lika skadefria längre.

Men nu är piggt nytillskott snart redo för spel tror jag. Ja inte nytt, men Jess gjorde handbollsdebut efter graviditet i går, som jag skrev, och jag tyckte att det såg väldigt bra ut. Mycket lätt i steget!

På torsdag spelar vi vårens första match, på vår träningstid, mot Sporttjejerna. Vi konstaterade i går att vi har fullt lag, och till och med avbytare. Känns bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min axel behöver du inte ligga sömnlös för...har aldrig varit så bra som nu så...!!!
/Pillan

Kajsa sa...

Rehabdrottning!

Anonym sa...

Tack för lätt i steget, och bevisligen har jag inga muskler - fick ingen träninsvärk ?? / jess