16 september 2009

Spinning-killar gör mig galen

Visst, man kanske bara ska fokusera på sig själv och sin egen prestation när man går på spinning. Men i dag kunde jag inte låta bli att distaheras av de två nybörjarkillarna på cyklarna bredvid mig. De hade som alla andra nybörjarkillar inställningen att "det här verkar ju inte va så jobbigt" (den ena hade chinos på sig för övrigt), och det var det inte heller för småkillarna. Efter att tag, när min egen svett droppade på golvet, var jag nära att skrika till dem "lägg på lite motstånd era skitungar. Ta iiiiii". Killen närmast mig studsade i sadeln och efter stående cykling hade han inga problem att sätta sig ner med samma motstånd och cykla vidare helt oberörd.

Nej, nu får jag ge mig.

Match i morgon. Måste ringa till Karin under dagen och lägga upp målvaktstaktiken. Några skyttar borde vi ju ha bra koll på hoppas jag.

2 kommentarer:

Camilla sa...

KOm och spinna med mig nästa onsdag kl 17.15, där kommer ingen undan :-)

Kajsa sa...

Gött Camilla! Så ska en spinninginstruktör vara! Kommer om jag kan!